Rabu, 29 Julai 2009

ADUN Batang Kali jual durian.

Adun Selangor jual durian

Oleh Md Fuzi Abd Lateh
bhnews@bharian.com.my


MOHD Isa melayan pelanggan memilih durian bermutu di gerainya di hadapan Bangunan Umno Bahagian Hulu Selangor.


Bila melihat akhbar berita harian dan sinar 29 Julai 2009 terpapar kisah ini. Melucukan pada saya bila membaca berita tersebut.semua itu gemek politik untuk cari publisiti saja.

Kalau dah pendapatan RM 700 sehari , buat apa nak pening kepala dengan elaun wakil rakyat lagi. Lebih baik terus berniaga. Kepala pun tidaklah pening berserabut.
["Walaupun mendapat tekanan pembangkang, saya tidak berputus asa melakukan kerja ini demi mencari rezeki halal, termasuk membantu rakyat di Batang Kali," katanya ketika ditemui Berita Harian, di sini, semalam. ]
Ehhh.... siapa jadi pembangkang sebenarnya .... rasanya adun ni masih bermimpi. Jadi inillah gambaran ADUN dari BN.masih bermimpi rupanya.
Sebut fasal pejabat ADUN Batang Kali ni ... Ada satu cerita di sebalik cerita. Bekas ADUN TS M pernah menyatakan , selepas ini sesiapa jadi ADUN Batang Kali akan menggunakanan Pejabat Adun yang beliau gunakan waktu itu. Tapi sekarang ini pejabat itu dah bertukar tangan ke YBK. siapakah punya angkara ini ???????. Cubalah dengar - dengar sikit dari orang Batang Kali.
Orang tahu , pejabat yang kini milik YBK adalah mengantikan Balai Raya lama depan Pejabat POS Batang Kali. Pada permulaan semua kelengkapan atas nama Balai Raya. Bangunan itu di hadiahkan olih pemaju yang membina Pekan Batang Kali .
relax kedai kopi hari ini riuh rendah dengan bualan ADUN jual durian. Tak perlu lagi adun kita ni nak berkejar ke Dewan Negeri untuk bersidang.
Selamat Maju dalam perniagaan

Tiada ulasan: