Selasa, 25 November 2008

PKR Hulu Selangor bergolak

PKR Hulu Selangor bergolak ?????. Tapi cerita ini dari orang kuat PKR sendiri.Nak di nafikan , tidak bolih juga.

Antara cerita yang di dengar termasuk isu perlantikan JKKK di kampong. Aktiviti penyelaras DUN yang dikatan tidak telus. Lantas jawatan kuasa PKR Hulu Selangor membuat usul tidak percaya kepada Ketua PKR Hulu Selangor.

Sampai bila nak aman ????. Baru dapat mentadbir negeri sudah jadi begini.Tidak ada kesedaran pada pemimpin PKR ini nampak nya.Hubungan dengan Ahli Parlimen pun tidak baik. Wal hal ahli Parlimen adalah dari PKR sendiri.Jadi bagaimana hendak menjadi contoh yang baik pada masyarakat.

Sedarlah wahai PKR Hulu Selangor. ADUN Hulu Selangor semua dari BN belaka. Sepatutnya gunakan Parlimen untuk buat program parti bermesra dengan masyarakat.Jangan lebih teruk dari sebelum ini.

Ingatlah , ahli parti dan ahli masyarakat dua keadaan berbeza. Bukan semua ahli parti mengundi wakil calun dari parti. Mengundi hak individu , bukan setiap calun dari parti akan terus mendapat undi. Sekarang ni ahli parti yang ramai bukan menjamin sokongan undi yang banyak.Fikiran rakyat banyak berubah.

Jadilah parti yang mendapat perhatian masyarakat. Bukan parti yang menjadi cemuhan masyarakat , seperti UMNO kini. Bila pemimpin dan bekas pemimpin mencerminkan parti yang di belengu rasuah.

Tiada ulasan: