Jumaat, 31 Oktober 2008

Madam Low dan Altantuya

Minum pagi ini banyak berkisar pada kisah dua orang wanita yang menjadi tumpuan umum. Pertama Altantuya dan kedua Madam Low.

Siapa Madam Low ini. Dengar kabar telah lama berkhidmat dengan PKNS. Menjawat Pen Pengurus bahagian Koperat dan Akaun. Rasanya bahagian ini penting dalam pengurusan akaun dan koperat PKNS. kenapa pengurus ini tidak layak untuk menjadi pengurus besar PKNS.Adakah selama ini tiada kepercayaan terhadap beliau ???.

Jika kita lihat , tiadakah kaum bukan melayu menajdi pegawai penting dalam egensi yang mengutamakan kaum melayu ????. RISDA Selangor pernah di terajui olih bukan melayu. Jika di lihat majoriti pekebun kecil adalah melayu.Jika di bandingkankan ada kelebihan pentadibran di lakukan dari kaum melayu sendiri.

Apakah sebenar isu di sebalik perkara ini. Kerana ia bolih menimbulkan rasa tidak percaya terhadap kaum lain. Jangan cerita perpaduan dan matlamat membentuk satu jenerasi Malaysia jika perkara ini pun tidak dapat di terima.

Yang pasti Razak Baginda telah lega dengan kes Altantuya. Dua anggota polis di atrah membela diri. Nasib badan ..... . Atas arahan siapa tindakan mereka melakukan pembuhnan ... jika mereka lakukan. Tak kan mereka bertindak sendiri. Pasti ada arahan dari seseorang. Jadi tanggung kerajaan untuk mencari agar imej negara dan polis tidak tercemar pada pandangan rakyat dan negara luar.

Siapa yang menjadi pengarah atas tindakan kes Altantuya ini.

Tiada ulasan: