Jumaat, 25 Julai 2008

UMNO dan mesyuarat cawangan

Kini dah bermula mesyuarat UMNO cawangan.Banyak cawangan sudah mengadakan mesyuarat agung tahunan.

Dalam keadaan kini , masih ada kisah cawngan bermesyuarat yang meragukan seperti di watra perdana jam 9 tv3 pada 25 July 08. Masalah korum tak cukup ni bukan perkaea baru. Dah berlaku 2 - 3 tahun lepas lagi. Jika nak di ikut kan banyak cawangan yang tidak sah mesyuarat agung jika tunggu korum cukup.

Yang cukup korum pula bermesyuarat seperti menyorok - nyorok dari kumpulan yang menentang pula. Takut kalah dalam pilihan cawangan.

Sampai bila UMNO ni nak sedar ... Jangan kata pihak parti lawan asyik menjaja cerita yang bolih mempengaruhi masyarakat. Masyarakat bolih menilai semasa mesyuarat cawangan bermula kini.

UMNO jangan lupa ada pemimpin yang ada "terselit kisah dengan skandal perempuan" pun menawarkan diri untuk bertanding. Ini akan di jadikan isu olih ahli UMNO sendiri dan juga parti lawan. Olih itu jika nak bertanding tu.. Pastikan diri dalam keadaan serba bersih.

Dan pandangan saya jika dah beli MERS tu pakailah. Buat apa nak buat perhiasan.Untuk tetamu saja.Banyak tu .... jika termasuk EXCO semua.

Tiada ulasan: