Jumaat, 23 April 2010

siapa bodohkan siapa

Hari ini didalam akhbar TPM kata dalam masa 24 jam KILANG FITNAH PEMBANGKANG akan beroperasi sepenuhnya. Ehhh ... ada le Parti Pembangkang bertanding dalam PRK Hulu Selangor.Bila masa ada pendaftaran parti pembangkang. Di FUN Selangor BN adalah pembangkang. Agaknya merekan yang akan terus menabur fitnah.

Berita kedau , PKR mengarahkan Jenreta Kerajaan Selangor bantu kempen. Orang kampong yang tak sekolah pun tagu , jabatan mana yang berkampong di Hulu Selangor dalam masa 2 minggu ini. SMS dari " 63660 " terus di hantar mengutuk pemimpin PR. Sapa yang hantar gambar ZAID DENGAN ARAK . Takkan di Bilik Gerakan BN bertimnbun tu orang mana yang hantar.Juga CD yang di hantar ke rumah rumah.

Kenapa SB sibuk bertanya pengundi jika PR kempen rumah ke rumah. Jika BN lakukan , SB tidak pula sibuk bertanya.Media sibuk cari berita untuk memburukan kerajaan negeri. Tapi bila orang kampong kata " mana ada parti pembangkang " terus tanya soalan lain.

Janganlah memperbodohkan pengundi dengan teruk sekali.Yang bertanding adalah Parti Politik , jadi jangan arahkan Jabatan buat programe. Rakaman pun saya ada lihat.

Tiada ulasan: