Isnin, 7 Julai 2008

Bahagian Hulu Selangor Bergolak

Wah .... di Hulu Selangor orang x kisah dengan isu liwat DS Anwar atau kes DS Najib. Kalau nak bersumpah , semua pemimpin yang ada isu kena buat sumpah. Kalau nak serah pada polis.. biar polis uruskan.

Yang buat akuan bersumpah dah pun lesap. Mungkin ada di gua mana-mana bertapa ker atau main sembunyi - sembunyi ke macam zaman kanak-kanak dulu.

Dengar cerita dari satu cawangan , Pengerusi Cawangan dan Ketua Cawangan nak tanding timbalan ketua bahagian. Susah juga .. sapa nak calonkan jika dari cawangan yang sama. Wah hebat juga di Hulu Selangor. Jawatan timbalan jadi rebutan. Ada 3 calon yang berminat. Dato Adnan , Dato Zainal dan Sdr. Isa YB Batang Kali yang baru. Pertemuan satu lawan satu antara Dato Idris dan Saudara Harumaini bagi jawatan Ketua Bahagian. Bagaimana dengan pemuda pula ????.

Pemuda ... calon favorite Sdr Mahmud dan regu Sdr Yusri akan ada saingat yang sengit juga. Malah calon Favorite ini dah mula menurun saham mereka. Adakah pemuda Hulu Selangor bakal di terajui olih LAWYER MUDA atau tokoh KOPORAT MUDA ???. Mereka ini kabarnya mempunyai kelulusan yang tinggu juga. Bagus juga jika pemuda mempunyai pemimpin lawyer..

Apa pun masih terlalu awal untuk di perhebuhkan. Cuma kempen secara senyap telah pun berjalan. Begitu juga perjumpaan antara penggerak kempen telah rancak bertemu.

Semuga ahli dapat memilih pemimpin yang berkalibar sesuai dengan perubahan politik semasa.

Tumpang gembira jika pemimpin berjaya memimpin.

Tiada ulasan: