Sabtu, 6 Julai 2013

wanita bakal tim. ketua bahagian hulu selangor.



Tidak lama lagi UMNO akan mengadakan pemilihan. Antara yang bakal bertukar ketua bahagian adalah Hulu Selangor. Setakat ini ada 3 tokoh yang di katakan berminat dengan jawatan ketua umno bahagian. Sdr Isa Mohd Kasim bekas adun Batang Kali , timbalan ketua umno bahagian sekarang. SdrHarumaini Hj Omar , pernah menjawat timbalan ketua bahagian dah antara orang lama aktif dari pemuda lagi. Juga YB sdr Mat Nazri Ahmad Dahlan , ADUN Batang Kali sekarang.

Bagaimana pula jawatan timbalan ketua ????. Setakat ni yang kuat perkhabaran adalah sdr Mahmud Karim . Adakah mungkin ADUN Hulu Bernam bersedia jika di calonkan sebagai tim.ketua bahagian . Tidak mustahil perkara ini berlaku. Bukan tidak ada bahagian lain yang mempunyai ketua wanita. Bahkan jawatan ketua pejabat pun ramai wanita , menteri pun ramai wanita. Jika gandingan Mat Nazri Ahmad Dahlan dan Dato Rosni Soha mampu membawa perubahan kepada UMNO Bahagian Hulu Selangor , ahli perlu memikirkan perkara ini.

Dengan keadaan Selangor di bawah PAKATAN , lebih sesuai jika dua ADUN ini mentadbir UMNO Bahagian Hulu Selangor.

Ramadhan Kian Hampir



Diterbitkan pada 04/06/2013 Klip 1 tadabbur Al-Qur'an oleh Ustaz Shofwan Badrie Ahmad Badrie. Ayat yang ditadabburi adalah Ali Imran (3) : 154.

Ini lah sebab kenapa 'mereka' menggulingkan DR MURSI~

Tiada ulasan: