Sabtu, 16 Oktober 2010

Nasib ANWAR kerana diri sendiri

JANGAN LUPA CERITA LANJUT DISINI




BN/UMNO ambil kesempatan menekan secara fitnah berterusan terhadap DS Anwar melalui Rahimi pula. BN/UMNO hanya berani memanipulasi dengan tektik wang kasi dan memastikan Raja Petra Kamarudin tidak dapat kembali ke Malaysia.
PKR melalui DS Anwar perlu siasat sampai dapat siapakah peguam CELAKA yang simpan video Rahimi dan yang belot itu. Beliau perlu dicari sehingga lubang cacing.


Sepertimana yang saya telah beritahu Anwar minggu lalu apabila berlaku pertikaian antara kami apabila saya terlalu lantang bersuara: anda sepatutnya gembira kerana saya masih bersuara. Itu bererti saya masih mengambil berat. Bila saya berdiam diri kamu sepatutnya patut berasa bimbang. Itu bererti saya sudah tidak peduli lagi.

Raja Petra Kamarudin

Pada Jun 2008, apabila isu Liwat 2 ini meletus, saya telah pergi ke Quality Hotel di Shah Alam untuk bertemu Anwar Ibrahim dan peguam-peguamnya. Lobi hotel penuh dengan wartawan-wartawan yang dianggarkan lebih kurang 50 atau lebih, pemberita ini boleh mengesahkan pertemuan ini.

Wartawan-wartawan mula meluru ke arah saya apabila mereka melihat saya dan isteri masuk ke dalam hotel. Dengan silauan flash kamera-kamera, perakam video dan mikrofon telah ditolak dihadapan muka saya. Mereka semua mahu tahu apa tujuan saya berada di situ dan adakah ia ada kaitan dengan isu liwat ini


JANGAN LUPA CERITA LANJUT DISINI

Tiada ulasan: