Jumaat, 16 April 2010

UNDI BN AKAN PECAH DI PRK HULU SELANGOR

Pertama tahniah kepada calon BN di P 094 Hulu Selangor.



Juga Dato G di katakan bakal jadi Senator dan di lantik sebagai timbalan menteri.Namun apa yang tersimpan dihati pengundi adalah satu pembohongan dari pimpoinan BN sendiri.

TPM menyatakan calon BN dari MIC adalah anak tempatan. Ini satu penghinaan kepada tokoh MIC tempatan bila calon dari luar di umumkan. Pengumuman di buat olih TPM di Sg. Buaya Hulu Selangor.Tapi betul ke MIC Hulu Selangor tidak mahu calon tempatan....Ini bermakna Dato G sendiri tidak sehaluan dengan pemimpoin MIC tempatan.Maka elok sangat pengundi MIC beralih undi kepada PR nanti.

Tiga calon bebas dikatan akan menyaingi calon dari BN dan PR. Dua adalah calon melayu dan seorang dari keturunan india.Sembang kedai kopi mendengar bahawa pengundi india kecewa dengan kenyataan TPM dan pengundi melayu pula kecewa dengan slogan rakyat di dahulukan.

Yang masih tersenyum adalah calon PR kerana potensi untuk menang mungkin naik 70 peratus.Nanum kempen BN last minit perlu di ambil kira juga. Ini yang selalu menyebabkan undi lari ...

Masih menunggu hari pengundian ...............

Tiada ulasan: